Maj 17, 2012



Jag och Henrik tog en promenad i solen och gick till ICA och handlade mat och två stekpannor. Hittade ett paket från H&M i min rygga som jag glömt, hämtade ut det för någon dag sedan - plagget var fint men för stort. Efter det blev det kaffe och tidningsläsande & lite Vampire diaries på det (besatt). Imorgon är det också en ledig dag på schemat, härligt, härligt! Är det OK väder kanske det blir lite påtande i våran pyttelilla trädgård men vi får väl se vad som händer och sker!
Malin

Hej!

Jag lämnade just precis en kommentar i din gamla blogg på ditt inlägg från 29-07-2011, om de svarta klänningen. Vore så tacksam om du svarade på de :) maila gärna! :)

2012-05-18 @ 00:18:21
Sari

Hur kan man glömma ett paket ;) Hoppas att du får en fin fredag!

2012-05-18 @ 09:13:36
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0