Onsdag

Jag på tåget!

Glittriga naglar & morgonkaffet.

På väg hem från ICA. Älskar doften från buskarna med de vita små blommorna - luktar vår & sommar.


Helskotta vad trött jag är idag - sov inget vidare inatt på grund av en snarkande pojkvän + att när jag väl somnat så vaknade jag stup i kvarten och var tvungen att springa upp och dricka hela tiden... nåja, är ju ledig imorgon så jag får ta igen sömnen då helt enkelt :) Nu kollar jag på Kniven mot strupen på TV, de är nämligen i mina gamla hemtrakter i detta avsnitt - Fagersta. hehe. Trevlig kväll!
Sari

Jag är glad för att du fortsätter att blogga fast på en ny sådan. Jag har alltid gillat dina vardagsbilder, jag vet inte vad det är men du är bra på att fånga någonting! Kram

2012-05-17 @ 15:24:09
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0