Jumper skirt & boots.



Tre snygga grejer - tre snygga grejer som dessutom skulle vara fina ihop tror jag minsann så jag kan också säga att jag gärna skulle gå klädd såhär idag. Finemang!

Kjol & tröja Topshop / skor Scorett
Jennie

Gillar också dom skorna!

2012-06-16 @ 11:41:25
MILLAN

hej! du har en grymt bra blogg men jag undrar bara varför du bytte domän när innehållet är identiskt med förra bloggen?

2012-06-16 @ 18:27:46
Johanna / jmmb

Millan: tack! Mja, inte helt indentiskt men nästan :) grejen är den att på den andra bloggen så förväntade sig folk att jag skulle blogga om vissa saker & bad om att jag skulle blogga om dessa saker - saker som jag inte hade någon lust att blogga om längre - outfits, inspirerande klädkollage och liknande. De kritiserade även bloggen om det blev för lite av den varan vilket var väldigt stressande. Orkar inte lägga en massa tid på outfits och är inte alls lika modeintresserad längre och det var inget kul att blogga om detta då, kände att jag inte hade något intressant att komma med och det kändes bara jobbigt och ångestfyllt. Här kommer jag blogga om annat också, sånt som faller mig in helt enkelt & jag känner inget tvång på att uppdatera ofta eller att innehållet måste passa bloggnamnet (som fashionfever). Tänkte först inte lämna ut denna adress då jag nu vill blogga för MIN skull liksom, sånt jag gillar och tycker är kul. Blir det mycket mode så blir det det för att jag känner för att blogga om det, gör jag inte det blir det annat. Eller ingenting :)

2012-06-16 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0