cool.

Skulle vilja ha ett par skor liknande de här ovan - kanske inte just dessa färger och mönster även om de är himla coola, men den där modellen är sjukt fin. Gillar i och för sig skon här ovanför väldigt mycket också, precis som den är - men en neutral variant hade kanske suttit snäppet bättre. Från Scorett.
Ellen

Jag har skorna ovan, dock köpte jag dom inte i en scorettaffär:)..bara så du vet så finns dom ju i olika färger, min syster har dom i mörkblå/svarta...lite mer diskreta..kände själv att jag är lite crazy person och valde såklart rosa/leo:)

Svar: har för mig att jag sett dem i andra färger men de rosa/leo är ju lätt coolast :)
passepartout

2012-07-04 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0