27/7-2012


Har på mig en ny blus dagen till ära. Ska visa den ordentligt sen.



Idag har jag mest hängt med Tilda, har dock hunnit med att dammsuga huset och ta en promenad ner till centrum också. Gick för att handla mat vilket jag kom hem med, en blus från Lindex och en kattsele följde dock också med hem, hehe. När jag kom tillbaka tog jag och Tilda en eftermiddagslur tillsammans - hur mysigt är det inte med en katt sovandes på magen sin (bild 2, här har hon precis vaknat dock)? väldigt mysigt. Killen min är i Gävle as we speak, när han kommer hem har han en kamrat med sig & vi ska äta Tacos - LÄNGTAR! Efter tacos alltså, är sjukt hungrig!

PS: är jag tråkig med mina kattbilder? Det är dock svårt att låta bli att lägga upp dem såhär i början, sorry :) DS.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0