I'm back in Sweden

Go och glad klockan sju på morgonen, sitter på båten som tog oss från Koh Samet till fastlandet.



Halv nio igår kväll landade vi hemma i vårt lilla hus & det kändes lite konstigt att inte vara i Thailand längre - men det är både skönt och tråkigt på samma gång. Vaknade rätt tidigt idag och har packat upp resväskan, nu vet jag dock inte vad jag ska göra - bara slappa tror jag, känner mig lite seg i huvudet, men sen måste vi handla och fylla på kylen. Tänkte att jag ska göra en liten sammanfattning om resan sen (öarna & hotell osv) till imorgon eller senare idag, har fått många frågor nämligen så jag tänkte försöka svara på dem :) Vi verkar ha kommit hem till vårväder i alla fall och det är skönt, man slipper frysa så förbannat, hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0