A monday on Koh Chang

En liten kik på min nya bikini - är sugen på ännu en (i en annan färg/mönster såklart). Eftersom jag gått ner en hel del i vikt så passar inte mina bikinisar så bra har jag märkt, de ramlar liksom bara av hela tiden, haha. Så igår fick jag nog och köpte en som sitter lite bättre i alla fall :)

Spana in gubben i bakgrunden vetja!

Favoritglajjorna (just nu) från Le Specs och solkepan följer med till stranden varje dag.

Har nästan ingen aptit här i värmen, men måste jag äta lunch så är det något kallt och enkelt som gäller, tuna sandwich tillexempel.


Idag har jag inte tagit mycket bilder alls, så det får bli några få, tråkiga :) Idag gick vi till hotellrummet redan vid halv 4, för det började spöregna! Solen börjar ju alltid lysa igen men jag hade rätt ont i huvudet också så det fick vara nog. Ikväll ska jag försöka samla ihop alla mina grejer och packa ner dem igen, imorgon vid halv nio (lokal tid) så drar vi härifrån. Vet att det finns internet på hotellet vi ska bo på sen men jag vet inte om de finns på rummen, men jag uppdaterar när jag kan sen - kanske slänger in ett inlägg innan vi drar imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0