Sunny saturday

Henrik käkar frulle!

Jag poserar efter frukosten.

Havet var väldigt nära idag, man brukar få gå en bra bit ner till vattnet när man ska bada annars.

Den här lilla kotten hängde under Henriks solstol i ett par timmar.

Jag brukar ha ett par andra bikinitrosor på mig som ni kanske ser. hehe.

Såhär såg jag ut för en liten stund sedan!

Idag har solen skinit igen - vädret de rapporterar verkar gälla nätterna på det här stället. Nåja. Idag var jag dock inte ute i solen så länge, fick en fruktansvärd huvudvärk så jag var tvungen att gå till rummet och sova. När jag vaknade för en stund sedan mådde jag bättre så vi tog moppen till 7/11 och åkte & köpte en massa chips, gött! Om ett tag vankas det middag och det blir nog på Ploy som vanligt - är ni på samet så rekommenderar jag det matstället, bästa thaimaten jag ätit denna resa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0