Easy breezy

Jag ska käka lunch i min vanliga beach-utstyrsel.

Poolbaren.



Idag blev det bara en chilldag vid hotellet, efter gårdagens äventyr och regn kände jag för att hänga vid solen, poolen & havet :) Ibland får man ligga still under ett parasoll också, hehe. På tal om parasoll & skugga, herregud vad vissar människor ligger och pressar i solen, jag förstår inte hur de törs! jag ligger max fem minuter i solen sen hoppar jag in i skuggan igen. Knasiga människor, det kan ju inte vara så bra för huden? De vill väl bli bruna och det vill jag också men någon måtta får det vara! Nåja. Imorgon är sista heldagen här på Koh Chang, sen åker vi vidare. Några har frågat om jag varit i Thailand förut och det har jag, på Phuket & Koh Samui, så det här är tredje gången alltså. Nu har vi precis druckit lite kaffe på balkongen, ska snart klä på mig och dra ut och äta med min baby.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0