Cloudy day

Blev inte så mycket bilder idag, vi trodde systemkameran var trasig så jag hade bara med mig min lilla kamera och den är inte lika rolig att fota med.


Hallå! Idag har det varit mulet hela dagen och det verkar som att det ska vara det resten av veckan - solen ska börja skina när vi åker hem, haha. Nåja. Eftersom det varit mulet så tog vi en promenad förbi typ 5 stränder idag och kikade lite, sen gick vi tillbaka till vår strand och då tittade solen NÄSTAN igenom molnen så vi la oss i en varsin solstol en liten stund. Jag måste säga att jag inte är så förtjust i Koh Samet - det är fint men så himla mycket folk överallt! Även på de små stränderna & det kommer folk med båt hela tiden och så ligger båtarna kvar i vattnet. Det blir så... trångt! Som vår strand, helt fantastiskt fin men man ser det knappt för allt skit som är i vägen! På Koh Chang var det inte ens en bråkdel med människor, väldigt lugnt och tomt på stränderna och inga solstolar eller båtar. Så vi saknar Koh Chang helt enkelt! Men sånt är livet. Koh Samet är i alla fall väldigt mysigt på kvällen och vi hittade en bra restaurang igår där vi åt den godaste thaimaten hittills på resan så där är det tummen upp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0