Chill

Jag har bränt mig på bröstet som ni ser, men jag är glad ändå. hehe.

Nyttig lunch - strips & vitlöksbröd :)

Milkshakes är inte dumma i värmen!

Det är härligt att ligga under parasollet och ha den här utsikten.


Hallå! Idag har vi bara tagit det lugnt vid hotellet, Henriks brända kropp är inte riktigt återhämtad ännu så det är skuggan och skyla sig om gäller för honom, stackars baby. Imorgon tänkte vi eventuellt hyra moppe igen och fara iväg någonstans, men vi får se! Har fått många frågor om vart i Thailand jag är och just nu är vi på Koh Chang! Vi drar dock vidare om ett par dagar. Tack för alla fina kommentarer jag har fått förresten, det är kul :) Igår gick vi runt här och shoppade på kvällen - eller shoppade, jag köpte ett linne, tre armband och en sarong - & vi käkade bara majs & vitlöksbröd till middag så idag vill jag ha någon riktigt god thaimat så vi ska ge oss ut om någon timme och leta rätt på en mysig restaurang. Det här är livet hörrni!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0