Believe

Snart helt och hållet läkt.


Den här tatueringen är helt och hållet tillägnad mig - en "handskriven" liten påminnelse och en uppmaning som jag behöver få varenda dag - att jag ska tro på mig själv. Så länge jag kan minnas har jag haft dåligt självförtroende & jag tänker väldigt negativt om mig själv jämt och ständigt. Med den här tatueringen vill jag uppmana mig att tro lite mer på mig själv - det är även en påminnelse om att saker och ting faktiskt går min väg ibland. Jag valde att sätta den bakom örat för att den behöver egentligen inte synas, jag vet att den sitter där & jag tänker på den varje dag.

It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0